ÚPRAVA
RÁMU
Jak jsem psal v úvodu, v útrobách „mého“ Porsche bije atmosfericky
plněný dvanáctiválec a tak i uspořádání trubkového rámu a umístění
některých komponentů neodpovídá tomu v přeplňované verzi.
Změnou tak prošla kompletní pasáž za zadní nápravou, kde zmizelo
například jak uložení pro obě turba a mezichladič, tak dvojice
cívek. Dále jsem se rozhodl nahradit původní ochranný oblouk za
jezdcem, abych se ještě více přiblížil
reálné
předloze a mohl tak vzniknout prostor pro zámky plánovaných odnímatelných vzpěr, které
usnadňují demontáž krytu motoru.
Úpravou muselo projít také umístění a uchycení brzdových světel a
nahradil jsem i nepříliš zdařilý původní výlisek představující stabilizátor zadní nápravy
za plně funkční, vyrobený z měděného drátu nalakovaného na černo.
Pozornosti neunikly ani podobně nevzhledné zadní tlumiče pérování, které jsem
také vyrobil
zcela nové.
Pro srovnání je původní tlumič na posledním snímku
vpravo ;-)
|
zpět na předmluvu
|
<
předchozí
stránka |
následující stránka
>
| |