ÚPRAVY PŘEDNÍ ČÁSTI
Už na první pohled je vidět, jak odlišně řešená je přední část a
rozmístění vstupů vzduchu oproti výchozímu modelu.
Při pečlivějším pohledu pak pozorovatel odhalí drobnější a jinak
umístěné výdechy nad předními koly a také jinak tvarované a
zakončené lemování blatníku.
Pro první návrh siluety postačila lepící páska a pak už přišlo na
řadu nekompromisní broušení, po jehož konci vzniklo v kapotáži
několik hrubých děr. Za pomocí tvrdého papíru jsem nahrubo vytvořil
požadovaný tvar nového čumáku, který posloužil i jako šablona pro
pozdější výrobu dílů z plastu. Dříve ale, než bylo možné nový nos
nalepit, musel jsem vytvořit také nový tvar kanálů výstupů vzduchu
od chladiče.
Posledním úkolem v této etapě bylo vytvoření
tenkého lemu na horní ploše nosu. Tento krok už ale bylo nutné
provést až po přilepení nosu.
Následně jsem pak odbrousil a přetmelil původní odlitá žebra a vybrousil
otvory nové.
Nová
žebra jsem vytvořil za pomocí tenkých plátů plastu jako kompaktní
bloky, které se později vlepí do otvorů a vytvarují s okolním
klenutím blatníků.
Pak následovalo dopasování a nalepení výztuh pro nové vnější plochy v přední části kapotáže a
všudypřítomné, nikdy nekončící tmelení.
Další drobný detail, který se musel bezpodmínečně změnit, se
ukrýval na postranních dvířkách. Starší verze má totiž všechny kraje do ostrých
hran, zatímco novější má spodní okraj zaoblený. A pomalu také nastal čas
věnovat se zadní části vozu, která jistě bude neméně náročnou
výzvou.
|
zpět na předmluvu
|
<
předchozí
stránka |
následující stránka
>
| |