zpět na úvodní stránku   |   seznam modelů   |   download   |    

ÚPRAVY PŘEDNÍ ČÁSTI

  Už na první pohled je vidět, jak odlišně řešená je přední část a rozmístění vstupů vzduchu oproti výchozímu modelu.
Při pečlivějším pohledu pak pozorovatel odhalí drobnější a jinak umístěné výdechy nad předními koly a také jinak tvarované a zakončené lemování blatníku.
   Pro první návrh siluety postačila lepící páska a pak už přišlo na řadu nekompromisní broušení, po jehož konci vzniklo v kapotáži několik hrubých děr. Za pomocí tvrdého papíru jsem nahrubo vytvořil požadovaný tvar nového čumáku, který posloužil i jako šablona pro pozdější výrobu dílů z plastu. Dříve ale, než bylo možné nový nos nalepit, musel jsem vytvořit také nový tvar kanálů výstupů vzduchu od chladiče.
  Posledním úkolem v této etapě bylo vytvoření tenkého lemu na horní ploše nosu. Tento krok už ale bylo nutné provést až po přilepení nosu.
  Následně jsem pak odbrousil a přetmelil původní odlitá žebra a vybrousil otvory nové.
  Nová žebra jsem vytvořil za pomocí tenkých plátů plastu jako kompaktní bloky, které se později vlepí do otvorů a vytvarují s okolním klenutím blatníků.
   Pak následovalo dopasování a nalepení výztuh pro nové vnější plochy v přední části kapotáže a všudypřítomné, nikdy nekončící tmelení.
    Další drobný detail, který se musel bezpodmínečně změnit, se ukrýval na postranních dvířkách. Starší verze má totiž všechny kraje do ostrých hran, zatímco novější má spodní okraj zaoblený. A pomalu také nastal čas věnovat se zadní části vozu, která jistě bude neméně náročnou výzvou.

|   zpět na předmluvu   |   < předchozí stránka   |   následující stránka >   |