Výroba nosníku přítlačného křídla
Jak se doba
strávená přetvářením modelu prodlužuje, pořád a pořád nacházím další
drobné rozdíly mezi oběma verzemi. Tentokrát, když už jsem považoval
zadní křídlo za hotové a zkoušel jej připasovat na nosník, začalo se
mi zdát, že je jeho poloha příliš vepředu a nízko. Takže jak už
název kapitoly napovídá, pustil jsem se do vlastní konstrukce.
Originální nosník slouží také jako spojovací článek mezi oběma polovinami
motoru a zvedákem a z toho plyne tvar jeho uchycení, který jsem
musel bezpodmínečně dodržet, aby po opětovném sestavení bylo všechno
slícováno jako před tím.
K výrobě jsem použil
opět polystyrenové
tabule. Různou
tloušťku jsem řešil stejně jako dřív slepením několika vrstev a
jejich dobroušením. Proti původnímu nosníku jsem se snažil zaměřit více na
autentičnost a tvar uchycení přítlačného křídla udělat co možná
nejpřesněji podle dostupných fotek a proto také přibyla i diagonální
vzpěra mezi dvěma příčnými spojovacími profily.
Na fotografiích zachycujících postup práce je vidět, z kolika částí jsem
celý nosník sestavil. A jako před tím s křídlem samotným i v tomto
případě vyžadovalo vlastní slepení velkou dávku trpělivosti a mnoho
zkoušení.
|
zpět na předmluvu
|
<
předchozí
stránka |
následující stránka
>
| |