Úprava interiéru
Tak uplynulo
zase pár týdnů, máme za sebou už polovinu září a práce na konverzi
stále neberou konce. V posledních několika dnech se zabývám
vylepšováním vzhledu interiéru, abych se alespoň trošku přiblížil
originálu.
První věc, co každému při pohledu do interiéru jakéhokoliv modelu padne
do oka je, jak detailně je ten který model propracovaný. Hot Wheels
jsou v tomto ohledu bohužel dost na chvostu. S tímto faktem jsem se
vyzbrojil dekály se dvěma hrubostmi carbonu (opět s cílem se co
nejvíc přiblížit originálu) a s pomocí šablon začal s vystřihováním
a polepováním. Nebylo to pro mě úplně jednoduché, protože moje poslední
zkušenost s obtisky byla někdy z doby před revolucí a také způsob
práce s nimi jsem si musel nejprve dobře osahat a osvojit. Předem
upozorňuji zkušené modeláře, ať tuto kapitolu raději přeskočí :-)
Takže rovnou k
věci. První chyby jsem se dopustil v tom, že jsem pořádně
nezačistil povrch lemu monokoku, za což
mě dekál vytrestal ne
příliš pěkným povrchem v záhybech. Samozřejmě jsem to mohl strhnout a napravit,
ale přeci jen si říkám, že je to věc, která není až tak vidět a
navíc je to trvale zastíněno kapotáží. Uvidíme, až jak to bude
vypadat po sestavení a třeba se k tomu ještě vrátím. Další věc, co
se mi tak úplně nepodařila podle mých přísných představ je, že po
nastříkání jednoho z panelů se mi dekály v jednom místě lehce
zvlnily a to i přes to, že jsem se pokoušel stříkat opravdu
tenoučkou vrstvičku bezbarvého pololesklého laku, ale zkrátka v rohu
se to asi nějak nahromadilo. Naštestí musím říct, že po přestříkání
druhou a třetí vrstvou se to výrazně |
|
zlepšilo a
tak to můžu vnitřně považovat za přijatelné ;-) Navíc vzor
carbounu je sám o sobě dost maskovací a nějakou tu chybičku
dokáže překrýt. A pokud
čekáte, co za průšvih příjde do třetice, tak
vás musím prozatím zklamat. |
Jedna ze čtyř dominant kokpitu je přístrojový panel. Také ten jsem polepil carbonem,
ale s jemnějším vzorem a navíc ještě doplnil vlastnoručně
vyrobenými kontrolkami. Multifunkční display, stejně jako
panel s přepínači jsem použil z původního modelu.
Druhá
v pořadí, ale velmi zásadní, dominanta je volant,
se kterým jsem trochu zaexperimentoval a jeho věnec polepil vlastní
texturou. K její výrobě mi posloužil prach z broušení, který jsem si předem
za tímto účelem nashromáždil. |
Třetí dominantou je panel s elektronikou vedle
jezdce. Můj primární plán na jeho celé polepení carbonovým
dekálem a vybarvením vybraných komponent a kabeláže vzal
kvůli členitosti rychle za své. A riskovat s nějakým leptadlem dekálů se mi
kvůli nedostatku zkušeností nechtělo a tak jsem se pustil raději do výroby panelu
vlastního, ovšem s využitím původních krabiček. Ty jsem
doplnil ještě o svazek vlastní kabeláže.
Po levé straně monokoku jsem dále ještě vyvedl kabel
propojující řídící jednotku s přístrojovým panelem před
jezdcem. |
No a tou čtvrtou dominantou
je pochopitelně jezdcova sedačka.
V jejím případě jsem se
nespokojil pouze s polepením carbonem a přidal i páčky ovládání
stabilizátoru a řazení zpátečky po levici jezdce, které v
původním modelu chyběly.
Bezpečnostní pásy zůstanou v původním stavu, stejně jako
pedály a podlaha. |
|
zpět na předmluvu
|
< předchozí
stránka
|
následující stránka
>
| |