Přestože vůz Porsche 910 nebo také Carrera 10 sdědil geny po svém předchůdci, typu 906, byl ryzím závodním speciálem určeným výhradně na okruhy. Trubkový rám, beryliové brzdové kotouče nebo třeba titanové náboje kol snížily celkovou hmotnost pod 590 kg. Uprostřed uložený šestiválcový dvoulitr dosahoval výkonu 200 koní. V několika vozech se také objevil vidlicový osmiválec 2,2 litrů s výkonem 270 koní. 13-palcová kola, upevňovaná jedinou centrální maticí, pocházela z formulových vozů. Maximální rychlost devětsetdesítky byla přes 265 km/h.
  Jako ryba ve vodě se vůz cítil zejména na členitých tratích, kde nerozhodoval výkon motoru, ale obratnost a ovladatelnost, jako byli Targa Florio nebo Severní smyčka Nürburgringu. Vůz také úspěšně bojoval v závodech do vrchu.

  Vůz se vyráběl v letech 1966 - 1967. Tovární tým však jako svoji hlavní zbraň proti Fordům GT40 a Ferrari nasazoval typy 907 a 908 a tak v roce 1968 startovaly devětsetdesítky už jen v rukou soukromých týmů.
  Jedním takovým týmem byla i Scuderia Lufthansa, která se svým stříbrným vozem startovala na deštěm smáčeném 1000 km závodě na Nürburgringu. Jezdci Hans-Dieter Dechent a Robert F. Huhn však v konkurenci silnějších vozů v mnoha různých třídách neuspěli a závod pro závadu na motoru nedokončili.

Krásný, detailně propracovaný model vozu z tohoto závodu připravila firma Exoto.