Britský šampionát sportovních a GT vozů (BSCC) čítal v sezóně 1968 osm podniků. Úvodní podnik na okruhu Brands Hatch ( 7. 4 .1968) byl 6-hodinový. Tým Sid Taylor Racing nasazoval vůz Lola T70 Mk.3 poháněný motorem Chevrolet V8.
Dvojice jezdců Charlton / Fisher však závod po havárii nedokončila. Zbylé podniky se už jely jako sprinty. Ve druhém závodu sezóny v Oulton Parku (12. 4. 1968) za volant Loly usedl Brian Redman a svůj start proměnil ve vítězství. V následujících dvou závodech jej na Silverstonu (27. 4. 1968) a znovu v Oultonu (3. 6. 1698) nahradil novozélanďan Denny Hulme, který navázal na Redmanův úspěch a oba závody vyhrál. V Mallory Parku (23. 6. 1968) si pro vítězství dojel Frank Gardner, aby vítěznou šňůru zakončil opět Denny Hulme na Silverstonu (27. 7. 1968). Do předposledního závodu sezóny na Oulton Parku (17. 8. 1968) Gardner po havárii v tréninku nenastoupil. Úspěšnou sezónu ale zakončil vítězstvím v Brands Hatch (2. 9. 1968).
Britský sportovní vůz Lola T70 Mk.2 byl vyvinut v polovině šedesátých let jako otevřený pro zámořskou sérii Can-Am. V roce 1966 zvítězil v pěti ze šesti závodů. O rok později už zvítězil jen jednou, když jej zcela zastínily nové McLareny. Na veliké popularitě to však Lolám neubralo, vznikla verze Mk.3 Coupé a později ještě mírně upravená Mk 3B. Pro šampionát Can-Am později ještě vznikl typ T160. V roce 1968 FIA dovolovala sportovním vozům objem motorů 5 litrů, zatímco prototypům pouze 3 litry. Tím bylo Lolám, Fordům GT40 a dalším umožněno svádět vyrovnané souboje. Teprve až příchodem nových Porsche 917 a Ferrari 512, homologovaných jako sportovní vozy, skončila doba jejich pobytu na výsluní. Ve vozech Lola T70 byly používány nejprve motory Aston-Martin V8, ty však měly slabý výkon a přehřívali se a tak byl následně zabudován motor Chevrolet V8 o výkonu 425 koní. Čtyřstupňová manuální převodovka Hewland LG 500 přenášela výkon na zadní nápravu. Vozy Lola T70 se objevily i ve filmu Le Mans, ovšem převlečeny za Porsche a Ferrari. Model, z limitované série 1002 kusů výrobce GMP, je maketou vítězného vozu Dennyho Hulma ze Silverstonu 27. 4. 1968 a má výrobní číslo 0573.