Mezi nejvyhledávanější sportovní náčiní poloviny 60. let dvacátého století patřila bezesporu Lola T70. A to jak v Evropě, tak za Atlantikem. Není tedy divu, že neunikla pozornosti ani majitelům týmů startujících v prestižní zámořské sérii Can-Am.
  Proti svému předchůdci, typu T70 Mk.1, se navenek téměř nelišil, zato ale prodělal významnou odtučňovací kůru, když původně ocelové výztuhy nahradily hliníkové. Mnoho liber na hmotnosti také ušetřily nýty místo svarů. Drobnou úpravu pak
ještě prodělaly závěsy kol a chladiče a Mk.2 bylo na světě.
  Za volanty spideru T70 Mk.2 slavili úspěchy jezdci jako jsou John Surtees - celkový vítěz prvního ročníku Can-Am v roce 1966, Dan Gurney, Parnelli Jones, Mario Andretti, Mark Donohue, Graham Hill nebo George Follmer. Vůz Lola T70 Mk.2 tehdy zvítězil v pěti z šesti závodů. Evropským okruhům vévodil Novozélanďan Denny Hulme.
   Kouzlem Loly T70 Mk. 2 se nechal zlákat i nestor severoamerických okruhů A. J. Foyt. Se svojí vlastní bledě modrou Lolou s číslem 83 nastoupil ke svému jedinému závodu v sérii Can-Am, 30. října 1966 v Riversidu, který ale pro poruchu motoru už po sedmi kolech vzdal. Přesto, že byl A. J. Foyt specialistou na formulové vozy, byl Lolou nadšen natolik, že s ní startoval ještě na "Týdnu rychlosti" v Nassau na Bahamách ve dnech 9. a 12. prosince 1966. Doslova prohlásil: "Je radost s tímto vozem ve společnosti takových jezdců závodit."
  Zmiňovaný vůz A. J. Foyta byl osazen osmiválcovým motorem Ford o objemu 5 litrů, který byl dílem společnosti Gurney - Weslake o výkonu cca. 520 koní. Ve vozech Lola T70 Mk.2 se však objevil i sedmilitrový osmiválec Ford vyvinutý pro sérii NASCAR nebo menší V8 o objemu 4,7 respektive 5,5 litrů. Tím ale zdaleka nekončí výčet motorů, které kdy byly do T70 instalovány. Tým Penske například používal motory Chevrolet V8 o zdvihovém objemu 5,5 litrů, zatímco pozdější vítěz celé série, Surtees, motor Chevrolet V8 o objemu 5,9 litrů.
  Ačkoliv soutěžilo po celém světě mnoho T70 a jejích modifikací, užívaly si sportovního výsluní jen krátkou dobu, protože krátce po nich zámořské trati ovládly vozy McLaren a ty evropské Fordy GT40 Mk.II.
Model vozu A. J. Foyta ze závodu Los Angeles Times Grand Prix v Riversidu 1966 v limitované edici 2004 kusů vyrobila společnost GMP. Můj kus, na fotografiích níže, má výrobní číslo 0343 a byl zakoupen od pan
a Jaromíra Chalupníka.